Even voorstellen

Hier kunt u zich voorstellen.
Plaats reactie
geeveewee
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-10-2015 13:24

Even voorstellen

Bericht door geeveewee » 22-10-2015 13:29

Ik zal mij even voorstellen: Ik ben Gijs van Woudenberg en woonde vroeger in Loosdrecht. Ik ben begonnen in \' 68 op de brittania, bij Schipper Joore, Daarna Isaria bij Bertus Appeldoorn. Ionia bij Gerrit Kreuze, Gerrit Heij en Jan Koote (later Chemgas). Na mijn diensttijd Watervogel, bij Rinus Kribbe. Waterhoen met Freek Roenhorst. En als laatste de Sicilia met Henk Rutjes en Willem (faroek) Vermeulen.Hierna \' 75 naar Chemgas gegaan.Tot eind \' 79 bij chemgas gevaren en daarna aan de wal. Ik heb bij een uitgever gewerkt die ook weekblad schuttevaer uitgaf. Daar div. keren een art. voor geschreven.
Ik was allround repro medewerker bij Canon en werk nu voor canon als conciërge bij een scholengemeenschap in Deventer.

Jan
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-12-2015 17:25

Even voorstellen

Bericht door Jan » 02-12-2015 17:30

Ik ben Jan Stoppelenburg oud werknemer bij van Ommeren.
Vanaf 1961 in dienst en als roerganger naar de Intritas 1 gegaan. Later als stuurman. Toen naar de Trekvogel als vaste aflosser totdat deze ook naar de sloop ging. Later nog op de Libia en Lucania gezeten daarna aan de wal als havenmeester tot mijn pensioen.
Vult u rustig verder aan, het kost u niets!

valkege
Berichten: 1
Lid geworden op: 26-01-2016 19:06

even voorstellen

Bericht door valkege » 26-01-2016 19:19

Ik ben Gradus (Gerard is ook goed) Valkenburg.
Mijn vader was Jaap Valkenburg kaptein op de Castilia waar ik op geboren ben, Later is hij kaptein geworden op de Intritas 3 waar ik tot mijn 7e jaar
op gewoond heb. Daarna nog een paar jaar op de Moselia gewoond.
Na mijn schooltijd zelf gaan varen op de Stormvogel/Wandria/Valencia/
Apulia/Curia/Intritas 3/Cypria en als laatste de Aquitania.
Daarna gaan werken bij Paktank op de Botlek installatie.

Ik heb al veel foto,s via email op dit forum gezet en ik heb nog wel meer
aanvuliingen.

Plaats reactie